torsdag 3. desember 2009

*JULEFRYD*

JuleFRYD-Når vi åpner Cecilie sin importerte blånissekaleder- hver sin tur, til nå har vi fått slede, lue og et juletre. Det er straffen til den som åpner å måtte spise den fæle sjokoladebiten som så absolutt ikke smelter på tunga. Men det er ikke poenget i det hele tatt. KOS er det, JULEkos.Det er ikke lenge til turen går til Nairobi nå, Mombasa er avlyst pga mye reise og det faktum at vi har veldig mye tid å reise til Mombasa på etter jul. Dette ble vedtatt i et kardemommebymøte med alle tilstede. Modusen er skrudd litt i ferie samtidig som det er overraskende mye å gjøre nå på tampen-dårlig kombinasjon. Mr Hoven er blitt bestevenn med Hussain som liker å tøffe seg å si at kvinnen i ett forhold er til for å tjene sin mann til en hver tid. Han har også fått en ny kollega som snakker så mye at det er vanskelig å registrere halvparten av det han sier. Men effektiv- det skal han visst være så det kan ta seg bra ut i jobb situasjon.Robert har også fått vhalsskille på halsen noe som han synes er pinelig. Frøken Dons sier at facebook begynner å bli brukt opp- litt panikk i stemmen der. Hun plukker søppel på onsdager og er holdningsskapende resten av uka. I vår omkrets viser det seg at hun blir sett på som en smule utfordrene i klesstilen- ikke er a gift eller.Fru Strand driver å gror vrien visdomstann, blir ikke visere men veldig glad i pencelin og Ibux. En ny forkjølelse har slått seg sammen med tanna og sammen er de ett godt team! Jeg har ikke direkte fått julekaleder innpakket med nr men jeg kan ønske meg en ting hver dag. Første dag ønska jeg med nytt dosete- og det fikk jeg, helt fantastisk reint og nytt var det. Andre dag ønska jeg meg pannekaker- og pannekaker fikk jeg. Idag ønska jeg meg Pencelinkur- fikk det også. Nå skal jeg legge meg å tenke på hva jeg skal ønske for morgendagen.JULJUL TIL ALLE!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar