onsdag 20. januar 2010

Se de JOBBER




Jo, det er helt sant! Cecilie og Robert jobber altså i Taveta kommune, i dette huset. Grunnen til at det ikke er kommet noe bilder av dette før er at jeg, fotografen, sjeldent er innom der i arbeidstiden;) Men slik ser det altså ut. Robert jobber nå om dagen med prosjekt rundt brannsikkerhet på markedet og planer i den nye byen. Cecilie har ett stort prosjekt med miljøagentene, hvor hun skal starte avdelinger på skoler i Taveta. Husmora er husmor, og for tiden hekta på Himmelblå. Denne fikk jeg i julegave. veldig fint. Elles jobbes det fortsatt med løsninger og planer for barnehjemmet som skal åpne i April.

1 kommentar:

  1. Fint kontor, Robert, -skikkelig ryddig og ser ut til at du/de jobber papirløst ;)ikke sånn som på "mitt" kontor hvor vi har like kopier i forskjellige permer, just in case, og så husker vi (Solfrid og jeg)ikke hvor akkurat den utskriften er. Tror jammen jeg flytter til Taveta jeg ;)

    SvarSlett