torsdag 4. mars 2010

*Home Sweet home*

Hvem skulle tro at det skulle være SÅ fantastisk å komme hjem fra Zanzibar, til støvete Taveta? Ikke vi iallfall. Men det var fantastisk. Rent sengetøy, dusj og vifte ventet på oss og vi var så glade så glade. Vi er fortsatt glade og tar ingen av tingene for gitt. Robert og Cecilie er tilbake på jobb og jeg gjør ikke mer enn de tingene jeg pusla med før jeg dro. Robert har laga hjemmelaga potetstappe- denne BESTE.Da ble mamman hans kjempe stolt. Vi spiste det 2 dager på rad med gryte på toppen.Vi har ikke mer grovbrød i fryseren, noe som er litt kritisk for Robert som sier at hjernen hans ikke virker uten. Rart. Min virker fint med knekkebrød også. Igår laga jeg pikekyss med håndmixern jeg fikk av tante Lisbeth i julegave. Det er noe av det beste Robert vet så de forsvant i en fei.Ellers er det verd å nevne at det nå bare er 3 uker til det kommer en mzongo gjeng hit som alle slekter på hverandre og på meg. Det blir fint. Sol er fint når man har vifte, svette er greit hvis man har dusj, rent sengetøy er bra når man svetter.Visdom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar