søndag 6. juni 2010

Øksemorderen




Inn i min siste uke i Kenya. 4 dager igjen i Taveta. Litt trist. Litt godt. Har hatt 8 fantastiske måneder i Kenya, må si det. Nå gjenstår 3 uker fotballVM for Robert så er han også hjemme gitt. Vi drar til Nairobi på torsdag. Robert må visst skaffe seg Alian kort for å utvide visumet. Så skal vi sannelig kose oss der enda en helg før flyet mitt letter tidlig søndag og Robert setter seg på bussen til Taveta. Vi har ikke vann. Er på 2 dagen uten. Høres kanskje ikke så hardt ut men det er det.Man har lyst til å dusje hver dag i denne støvbyen, også vil man drikke solbærsaft for det er så varmt også vil man vaske opp så det ikke kommer så mye maur. Vi er heldigvis invitert bort på diverse måltider nå før jeg reiser, det passer jo bra.Max har fått Norway skjorta mi, han ble kjempe gla! SKulle sykle i den støtt;) Vi har en vakt som ser ut som en øksemorder. Hver gang jeg ser han så skvetter jeg til. Jeg tenker at nå kommer øksemorderen å tar meg. Han har svart lang jakke med hette og beveger seg som i en skrekkfilm. skummel. Igår satt vi på hotellet sammen med alkoholgjengen som ville at Robert skulle hente gitaren og spille masse ekkel 90 talls musikk. Robert henta gitaren også spilte vi bare Åge og sang av full hals. De likte det ikke så godt.Fint. Nå skal vi snart gå til Naima og spise kjøttboller til lunsj, så skal vi spise middag hos Alfred. Dagen er fin!

1 kommentar:

  1. Vi gleder oss til dere er hjemme igjen! Velkommen tilbake til søndag! :D

    SvarSlett