lørdag 1. mai 2010

*Kardemommeby*

Onsdag morgen(natt!) satte jeg meg på flyet med to skiver med brunost i veska og Musikk på øret.Sannelig- før jeg visste ordet av det- så var jeg i Kenya. Ikke langt. Knapt en dag. 3 filmer lang tur. Verdens fineste kjæreste sto på flyplassen. Verdens fineste!Enkelte ting begynte å gå i saktefilm igjen. Som bagasjebåndet på flyplassen, visumkø og matbestilling. Men det lukter godt og det kjennes godt å gå ut fra flyplassen. Vi kosa oss gløggings ihjæl på Art kafe sammen med Ellen og Vidar før vi igår tok bussen til Voi. Fra Voi tok vi TAxi, vi er SÅ rike gitt(!?) Det luktet aktiv ungdom i bilen- men vi synes ikke svettelukt er noe å bry seg om. Det å sitte å grave seg i nesa og knipse busene ut vinduet derimot hadde vi problemer med. Vi tok han ikke i hånda men takka for turen med hendene fulle av bagasje. Puh.Vi fikk spagetti og tomatsaus når vi kom hjem. Cecilie er snill.

Idag er det lørdag.Helg.Vi har spist lang lørdagsfrokost.Roberts favoritt. Vi ble enig på frokosten om at ingen av oss ville havnet på en øde øy med bare Selleri. Selleri er nemlig minuskalorier så da hadde vi forsvunnet, hvis vi ikke hadde fått tak i en fisk da- sier Cecilie. Smart.Lørdag-Max vasker klær,Robert spiller super Mario, Cecilie ser "how i met your mother", Liv blogger om det vi gjør. Snart skal vi sole oss, jeg har kort skjørt og sitter her å venter på kommentarer fra Max om at jeg ser ut som en prostituert og at jeg aldri kunne møtt faren hans. Det skal jeg jo heller ikke. Dessuten er jeg en gift anstendig kvinne. Livet er godt.,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar