søndag 23. mai 2010

Tilbake til virkeligheten


Vi er tilbake til livet i Taveta. Der finnes ingen fancy kaffe og nypresset juice. Ingen sminke og ei heller noen Norske venner. Helga i Nairobi var altså FIN. I Taveta har det vært noen soldager- det er også fint. Vi har så god mat. Lassagne og supper.Cecilie fant en katt i baren på fredag. Hun matet den og gav den husrom. Men nå er den forsvunnet. Vi har spilt kort i helga, også har vi gått søndagstur.Vår gode nabo Max dater dagen lang. Jeg har sola meg i uanstendig antrekk IGJEN. Igår var det en flaggermus som tisset på meg. Jeg så opp og så tisset den i ansiktet mitt. Jeg er fortsatt traumatisert av hendelsen. Ikveld skal vi ha suppe og sjokolademouse. Så skal vi se film. Til uka skal vi prøve å være produktive. Robert og Cecilie skal være på jobb i timesvis og jeg skal undervise. Forhåpentligvis får jeg nye episoder av Grace i posten imorgen. Da kan dagen bli nydelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar