lørdag 21. november 2009

*KrampeakTig FørjulsStemmning*

Førjulstid i Taveta er ikke som førjulstid i Trondheim. Ikke noe julegate her akkurat. Har ikke sett ett tegn til jul her... eller jo! Vi har ett juletre i hagen. Ett nydelig tre som blomstrer med en klar rødfarge når det nærmer seg juletider. Jeg liker jul, jeg liker den julefølelsen som gir glede og fred på samme tid. Jeg liker at jula gir en slags ro til ettertanke og til tanken på ett nytt år. Det er to helger igjen i Taveta inkludert denne så idag har vi vært i evigheter på markedet for å se etter julegaver. Vi drakk som vanlig en brus på upendoshop midt i handlerunden og vi tok turen innom nille. Alle skal få Afrikagaver ja- det skal bli!I ettermiddag har Sufjans julemusikk gått konstant mens jeg har pakket og pakket med papir og sløyfer.JEg fikk litt julestemmning, kanskje litt som en drue når det skulle vært en appelsin. Robert har sett forballkamp.Vi har pyntet stua-nå er den litt som jula. Imorgen kommer Jousha med sine 3 små . Da skal vi se polarekspressen og spise godteri. Jeg gleder meg mest.Jeg fikk pakke fra Elise idag- en haug med godis. Vi skal nok ha det godt.Nå lager Robert pannekaker og tomatsuppe også skal vi feire bursdagen til Andrew på hotellet. Håper alle har julefølelse som en Appelsin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar