mandag 9. november 2009

*Prosjekt PostkoRt*


Da vi flyttet inn i våre veldig runde hytter så var det ganske toMt kan man si. På soverommet vårt kunne vi finne en seng, en stol, en hylle og et skap. Men jeg har pynta en snor i taket. Her henger god-tur-kortet fra fam brattland/hakkebo, vennskap-mellom-grensene-kortet fra mine søsken, og en blomst. Dette er prosjekt postkort(ev andre opphengbare ting) På denne snora skal jeg henge alle postkort (ev andre ting) DU sender meg:) Det blir veldig koselig og dekorativt. Du tenker kanskje: " det er du som er i utlandet, jeg burde få postkort av deg!". Vel du har kanskje rett, men nå har det seg slik at vi har så lite å pynte opp hjemmet med at vi får snu litt på flisa.Det er hva man kaller rettferdighet. Hjemme i Norge kan jeg ikke se for meg at noen har plass til å henge opp postkortene engang(!) JoiN Us in TavetA!

Robert Hoven/Liv Anette Strand
Challa Hotel
P.O.Box 16 - 80302
TAVETA
KENYA

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar