torsdag 26. november 2009

*Pakke med stor P og postbox som smiler!*

Vi i kardemommeby er liksom blitt de som sjekker posten her, det sitter ei dame i resepsjonen på hotellet som vi tror skal gjøre det, men hun vil ofte sitte i sofaen å se såpeserier når hun er på jobb;) Igår og idag er var det ikke kjedelig å åpne postboksen for å si det sånn!Igår henta Cecilie ut ca verdens største pakke fra sin søte mor. Den inneholdt Farris og Cola, Ostepop, popcorn, juleservietter, mel,olivenolje, hansker til hagebruk, fryseposer, søppeldynga og juuulekalender, samt mange ting jeg ikke husker på. Det ble nesten litt krisestemmning når Cecilie fikk julekalender, men Cecilie deler , for hun er så snill. Jeg, Robert, Cecilie og Max kan åpne på hver sin dag. Det blir fint. Idag tok jeg og Robert en spasertur til postkontoret og da vi åpnet smiiiilte postboksen til meg! 1 kort fra Kjersti Johanne som befinner seg i selveste hovedstaden om dagen, og ett snackskort fra alle i kjøpmansgata(location altså)! Det var skikkelig fint å få post, vi var glade hele turen hjem!Nå henger de så fint på postsnora og smiler til meg dagen lang! TAKK!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar